15.05.2017 toimus Toilas Tartu Ülikooli Pedagogicumi suurseminar, kus Tartu Ülikooli haridusuuenduskeskuse peaspetsialist Maria Jürimäe ja magistrant Birgit Pung esitlesid alushariduse õppeprotsessi kvaliteedi hindamise töövahendit, mis on valmimas rahvusvahelise Erasmus+ projekti viie riigi koostöös. Lühidalt ettekandest: hinnatakse lasteaia kvaliteeti 12 eri aspektis: õppekava, õppevara, füüsiline õppekeskkond, õpetaja kvalifikatsioon, laste teadmised, laste oskused, laste käitumine, laste tööde nähtavad tulemused, laste initsiatiiv, laste kaasahaaratus, laste motivatsioon ning suhted lasteaias nii laste, õpetajate kui vanemate vahel. Veebipõhist küsimustikku täitis eri riikides mitusada vastajat, nüüd algab kvalitatiivne analüüs. Seniste tulemuste põhjal võib väita, et kui koolis hinnatakse endiselt rohkem väljundit, siis lasteaias juba ka protsessi.